2016年5月26日 星期四

我的愛情經歷 (一)

小女第一次寫關於自己嘅blog, 想大家先了解一下本人, 所以想先講一下我嘅愛情經歷

大約係form 3, 4咁上下, 上網打機識左個台灣人


我從來都唔係一個健談嘅人, 只喜歡用文字表達自己

但就正正因為咁, 佢俾我"吸引"左

"為什麼你會想我當你婆?"

"因為你都不說話, 我很好奇, 想去認識你"

而家諗返, 可能只係佢溝女嘅方法

因為我只係佢嘅第2人選

係佢問我做唔做佢"老婆"之前, 佢原來都有問我朋友...

當時應承佢嗰陣乜都唔知, 亦都冇諗過會認真

只係想打機嘅時候可以有個人"照應"下, 唔洗自己出錢買裝

但有啲野真係控制唔到...

慢慢慢慢俾左少少感情, 然後就不能自拔

當時愛得如火如荼, 仲好天真咁想去台灣讀書搵佢, 甚至想同佢一齊生活

佢大我好多, 又冇乜錢, 但我完全冇介意到


"只有你一個來了會很辛苦, 這裡找工作很困難"


"我不介意吃麵包的 XD"


係... 真係好天真


當時我仲用緊我老豆部電腦, 我傻到將我同佢係game入面嘅合照做左電腦wallpaper


仲傻到因為佢冇錢, 所以偷偷地寄錢俾佢


最傻嘅係, 我冇掉到啲單


由於我屋企一直冇私隱可言, 最後我媽喺我銀包搵到曬啲單

"喂你寄錢俾邊個?!"


"下...?"


嗰陣我完全反應唔嚟, 唔知講大話好, 定坦白好


"5百5百咁寄喎, 你係咪寄俾你上網識嗰個嘢?!"


由於父母由細到大都管得好嚴, 過份保護到不得了, 所以我知道我今次一定冇得去台灣啦


當時我地兩個都好激動, 佢覺得我俾人呃左, 而我覺得佢唔了解我


"如果佢係好男人就唔會問你攞錢啦!"


"佢話唔洗架, 係我自己話要俾佢咋"


"佢話唔洗, 咁佢又收?"


"佢好慘㗎, 佢冇錢用呀"


"你唔俾佢呃你話冇錢架? 而家有個人寄錢俾佢喎, 你唔俾佢隔離坐左其他女人係度, 一齊呃你, 或者一腳搭幾船架?!"


"如果佢係呃我, 佢點會曬咁多錢晚晚打長途電話俾我呀?"


但無論我點講, 我媽都係堅信佢係衰人


而我就喊曬, 力證佢係好人


最後, 為左爭取去台灣嘅機會, 我叫我媽用msn同佢傾, 等佢明白佢係一個點嘅人


但當然, 以我媽咁保守, 咁硬頸嘅性格, 就算人地講咩, 佢都會用佢嘅邏輯去諗人地係點樣講緊大話


雖然父母唔俾我去台灣, 但我都仲係好鍾意佢, 繼續同佢每日打機傾計, 繼續發夢可以靠自己去到台灣


但係佢經常性地講大話, 話會上線但又冇出現


呢個問題其實一直都存在, 但我從來都冇問過佢係邊... 只係想佢上線嘅時候可以陪我多啲


但慢慢佢會好耐先覆, 有時仲會落線都唔同我講


最後俾我發現原來佢係其他時間, 例如我訓緊覺或者返緊學嗰陣會上線


每次見佢上線, 我都會say hi


但有時佢會完全無視我, 然後落線


"究竟佢上線做緊咩?"


"點解上左線又唔覆我?"


"婆明天見"


每次我都信佢呢句話


直至有一次, 佢第2日冇上線, 第3日冇上線


我終於忍唔住, 諗都冇諗就del咗佢msn


然後唔知點解, 我一啲都冇掛住佢

之後就冇再玩過online game


沒有留言:

張貼留言